ثبت آگهی رایگان – وبسایت تخصصی ساختمان – ثبت آگهی شغلی

ثبت آگهی رایگان – وبسایت تخصصی ساختمان – ثبت آگهی شغلی

ثبت آگهی رایگان

با توجه به گسترش روز به روز عرصه رقابت در دنیای رسانه و خصوصاً رقابت در بستر اینترنت به یک چالش اساسی برای رونق کسب و کار تبدیل شده است.

اهمیت تبلیغات :

تبلیغات در زمینه کسب و کار و معرفی حرفه شغلی یک سرمایه گذاری برای گسترش بازار کار محسوب می گردد و هزینه ای که برای این منظور اختصاص داده می شود دیر یا زود بازدهی خواهد داشت.

روش های تبلیغاتی :

در سالیان گذشته و قبل از به بازار آمدن گوشی های هوشمند ، تبلیغات محیطی بهترین و موثر ترین روش تبلیغات محسوب می شد. و صاحبان کسب و کار با پخش تراکت و بروشور و یا چسباندن پوستر و برگه های تبلیغاتی در کوچه و محله سعی در جذب مشتری داشتند.

از مهمترین مشکلات در تبلیغات محیطی یکی هزینه بالای چاپ و تکثیر برگه های تبلیغاتی و در ادامه آن برهم زدن نظافت و زیبایی شهر و دیگری محدودیت در دسترسی محله ها مناطق می باشد و فقط می تواند مناسب کسب و کارهای محلی باشد.

تبلیغات اینترنتی :

با همه گیر شدن استفاده از بستر اینترنت در سالیان اخیر ، رفته رفته کسب و کارهای محلی به سمت تبلیغ در اینترنت و گسترش سطح بازار خود رفته اند و در این میان هر کس که زودتر اقدام کرده است نسبت به رقبا بازار بهتری داشته است.

تبلیغات اینترنتی خود چند روش دارد که به مهمترین آنها اشاره میکینم.

سایت فروشگاهی و سایت خدماتی

مهمترین و بهترین روش تبلیغات اینترنتی طراحی و راه اندازی یک سایت در زمینه کالا و یا خدمات قابل عرضه می باشد.

امروزه سایت های بیشماری را می توانیم بیابیم که با تنوع امکاناتی که برای مشتریان خود دارند سعی در پیشبرد اهداف فروش و یا ارائه خدمات دارند.

مزیت داشتن سایت :

مهمترین مزیت داشتن سایت شخصی برای کسب و کار ، اختیار تام در نحوه ارائه خدمات یا کالا و تعیین محدوده بازاریابی می باشد. ضمن اینکه مشتریان بدون هیچ واسطه و بطور مستقیم با شما در ارتباط خواهند بود.

معایب داشتن سایت :

اما داشتن سایت شخصی شاید برای همه مقدور نباشد زیرا که معمولا طراحی و ارائه یک سایت خوب هزینه بالایی خواهد داشت و همچنین بروزرسانی مداوم و بهینه سازی سایت بایستی توسط یک متخصص راحی سایت صورت گیرد تا سایت بتواند در کلمات کلیدی که ما برای کسب و کار خود تعیین کرده ایم ، رتبه مناسبی در بین صفحات گوگل داشته باشد.

زیرا که کاربران اینترنت معمولا از بین سایت هایی که در صفحه اول جستجو نمایش داده می شود کی را انتخاب می کنند.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی :

یکی دیگر از راه های استفاده از اینترنت برای معرفی کسب و کار ، فعالیت در شبکه اجتماعی می باشد.

امروزه عناوین زیادی مانند : تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات در فیسبوک و تویتر می توانیم مشاهده نماییم که هر کدام به نوعی و با امکانات متنوعی سعی در ارائه راهکارهایی برای معرفی شغل دارند.

تبلیغات در اینستاگرام :

شاید متعارف ترین روش معرفی کسب و کار و ارئه نمونه کار در کشور ما استفاده از صفحات اینستاگرام می باشد. اینستاگرام می تواند مانند یک آلبوم از نمونه کار و یا کالاهای قابل ارائه ما خواهد بود.

تبلیغات در اینستاگرام در مقایسه با داشتن یک سایت خیلی راحت تر خواهد بود و با درج چند هشتگ از کلید واژه هایی که معرف کار ما هستند می توانیم به توسعه کسب و کار خود امیدوار باشیم.

تبلیغات در تلگرام :

یکی دیگر از بستر های شبکه اجتماعی پرکاربرد در کشور ما پیام رسان تلگرام می باشد.  تبلیغات در  کانال ها و گروه های تلگرامی شاید راحترین و آسان ترین روش تبلیغات اینترنتی باشد. حتی اگر خودمان مدیریت کانال یا گروهی را نداشته باشیم می توانیم از افرادی که گروه و یا کانال تلگرام دارند بخواهیم که کسب و کار ما را معرفی نمایند.

حالا یک سوال ؟

اگر شما به دنبال یک کالا و یا خدمات خاصی باشید و یا اینکه بخواهید قیمت آن را بدست آوردید به سراغ کدام یک از سه مورد ( سایت ، اینستاگرام و یا تلگرام ) خواهید رفت.

با توجه به بررسی های صورت گرفته اغلب افراد از جستجوی گوگل برای دستیابی به کالا و یا خدمات مورد نظر می روند.

بنابراین با توجه به اینکه بهترین روش تبلیغات ، تبلیغات در سایت های اینترنتی می باشد و از طرفی داشتن سایت برای همه مقدور نمی باشد، چه کار باید کرد؟

سایت های تبلیغاتی

با توجه به اینکه همه افراد نمی توانستند سایتی برای معرفی کسب و کار خود داشته باشند، سایت هایی با هدف معرفی کسب و کار های افراد طراحی و راه اندازی شدند و خیلی زود بازار کار خود را یدا کردند.

سایت های درج آگهی شغلی روز به روز با امکانات بهتری طراحی شدند تا به کاربران این امکان را بدهند که در مدت زمان اندکی آگهی تبلیغاتی خود را ثبت کنند.

سایت کاریابی

سایت های کاریابی نیز نمونه دیگری از سایت های درج آگهی هستند که در آن ها معمولا افراد نیازمند کار و یا افرادی که به نیروی کار نیاز دارند آگهی خود را ثبت می کنند.

مزایای سایت درج آگهی :

ثبت آگهی در این سایت ها معمولا خیلی راحت انجام می گردد. با توجه به اینکه پشتیبانی این سایت معمولا توسط افراد متخصص انجام می گردد، نیازی به بهینه سازی مطالب و اگهی ها توسط کاربر نمی باشد و این کار توسط طراحان سایت به نحو احسن صورت خواهد گرفت.

معایب سایت های ثبت آگهی

از عمده معایب این سایت ها این است که معمولا بصورت عمومی فعالیت دارند و بصورت تخصصی برای یک صنف یا صنعت خاصصی نیستند و ای موضوع باعث می شود مراجعه کنندگان با انبوهی از آگهی های مرتبط و غیر مرتبط روبرو باشند.

همچنین اکثر سایت ها برای ثبت آگهی مبلغی را بعنوان کارمزد ثبت آگهی تعیین کرده اند که آگهی دهنده بایستی برای درج آگهی تبلیغاتی خود آن را بپردازد.

چه سایتی برای ثبت آگهی مناسب است؟

با توجه به مطالب گفته شده فوق ما به شما پیشنهاد میکنیم که سایتی که را برای تبلیغ و ثبت آگهی شغلی خود انتخاب کنید که :

  • بصورت تخصصی به حرفه و شغل شما بپردازد.
  • امکاناتی نظیر اطلاعات تماس شما ، محل کار ، عکس نمونه کار ، لینک به شبکه های اجتماعی ، ویرایش آگهی و … برای کاربران داشته باشد.
  • ثبت آگهی در آن راحت و بدون نیاز به ثبت اطلاعات اضافی انجام شود.
  • برای موتورهای جستجو نظیر گوگل بهینه سازی شده باشد.
  • هزینه ثبت آگهی پایین تری داشته باشد.

پیشنهاد ما :

سایت خانه سبز یک وبسایت تخصصی برای مشاغل و حرفه های صنعت ساختمان می باشد و عموم شاغلین این حوزه می توانند از همه نقاط کشور بصورت کاملاً رایگان آگهی شغلی خود را در این سایت ثبت کنند.

leave your comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
ما اینجا هستیم تا هر کمکی که نیاز داشتید بلافاصله در خدمتتون باشیم.
چطور میتونیم کمکتون کنیم؟
Top